مجله

خرید عمده تقویم رومیزی و سررسید

قیمت تقویم رومیزی و سررسید

خرید عمده چاپ تقویم رومیزی و چاپ سررسید به شما امکان می‌دهد تا در طول 12 ماه، بتوانید در معرض دید مخاطبین و مشتریان خود قرار بگیرید. با هدیه دادن یک سررسید یا تقویم رومیزی، به راحتی می‌توانید کسب و کار خود را به شکلی موثر به مخاطبین معرفی و یا حتی آن‌ها را به مشتریان بالفعل تبدیل نمایید. از آنجایی که خرید تقویم رومیزی و یا سررسید به صورت عمده می‌تواند هزینه طراحی و چاپ را به میزان قابل توجهی کاهش دهد بنابراین توصیه ما این است که همین امروز، سفارش خود را ثبت کنید تا بتوانید در زمان مناسب و پیش از رسیدن سال جدید، این محصولات را به مشتریان خود هدیه دهید.

تقویم رومیزی و سررسید از جمله محصولاتی هستند که روی میز افراد قرار می‌گیرند و مشتریان شما به طور روزانه با آن سر و کار دارند. به همین دلیل، شما با هدیه یک تقویم رومیزی یا سررسید به این افراد، در برنامه‌ریزی‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و یا حتی سالانه کمک بزرگی به آن‌ها خواهید کرد.

 

انواع تقویم رومیزی

انواع تقویم رومیزی

 

تقویم‌های رومیزی در ابعاد و طرح‌های متنوعی قابل سفارش هستند که شما با توجه به نیاز مخاطبین خود، می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید. برخی از انواع تقویم رومیزی که بسیار پرطرفدار هستند عبارتند از:

تقویم رومیزی چوبی

این تقویم‌ها در مقایسه با سایر مدل‌ها از ماندگاری و ایستایی بالایی برخوردار هستند و برگه‌ها به کمک فنر و از محل پانچ، بر روی پایه چوبی قرار می‌گیرند. با توجه به سلیقه و سفارش مشتریان، امکان برش این تقویم‌ها وجود دارد. همچنین می‌توان این تقویم‌ها را در رنگ‌های متنوع و با استفاده از چوب ام دی اف 3 تولید نمود.

تقویم رومیزی سلفون

تقویم‌های رومیزی با پایه سلفون را به دلیل قیمت مناسب طراحی و چاپ، باید یکی از محبوب‌ترین انواع تقویم‌های رومیزی دانست. برای زیبای این تقویم‌ها می‌توان از انواع گلاسه رنگی و روکش سلفون، چاپ طلاکوب و سیلک استفاده نمود.

تقویم رومیزی شفاف

این تقویم‌های بی‌رنگ یا شفاف، به تازگی وارد حوزه تبلیغات شده‌اند. این محصولات بر اساس سفارش مشتری، قابل تولید در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف هستند.

انواع سررسید

 

سررسیدها را می‌توان با در نظر گرفتن هدف برندها در انواع مختلف طراحی و چاپ نمود. این محصولات را می‌توان در انواع زیر دسته‌بندی کرد:

انواع سررسید بر اساس اندازه

امکان طراحی و چاپ سررسید بر اساس نیاز و سفارش مشتری وجود دارد اما برخی از ابعاد رایج برای این محصولات عبارتند از:

  1. سررسید وزیری (17×24سانتی‌متر)
  2. سررسید رقعی (15×21سانتی‌متر)
  3. سررسید رحلی (24×34سانتی‌متربزرگ و 7×21سانتی‌متر کوچک)
  4. سررسید جیبی (15×10سانتی‌مترو 8×10.5سانتی‌متر)
  5. سررسید پالتویی(12×17سانتی‌مترو 22×13سانتی‌متر)
  6. سررسید خشتیمربعی (21×21، 17×17، 16×16سانتی‌متر)

انواع سررسید بر اساس جلد

علاوه بر تنوع ابعاد، سررسیدها را می‌توان بر اساس جلد نیز در انواع زیر دسته‌بندی کرد:

  1. سلفون: جلد گلاسه به همراه روکش سلفون (مات، براق) با امکان چاپ یووی یا طلاکوب
  2. چرمی: پی وی سی یا چرم مصنوعی پی یو
  3. ترمو: چرم مصنوعی
  4. گالینگور: مورد استفاده برای چاپ سر رسیدهای نفیس و اختصاصی

انواع سررسید بر اساس صفحه‌بندی داخلی

صفحات داخلی سررسیدها را می‌توان به صورت متنوع طراحی کرد که بر این اساس می‌توان آن‌ها را به صورت زیر دسته‌بندی نمود:

  1. روزانه
  2. 2 روزه
  3. هفتگی
  4. ماهانه
  5. دستیار

قیمت تقویم رومیزی و سررسید

تاثیر تیراژ بر قیمت تقویم رومیزی و سررسید

 

تیراژ چاپ تقویم‌های رومیزی و یا سررسیدها تاثیر قابل توجهی بر قیمت‌ این محصولات دارد. هرچه تیراژ بالاتری را برای چاپ این ابزارهای تبلیغاتی انتخاب کنید مشاهده می‌کنید که هزینه‌ طراحی و چاپ هر عدد تقویم یا سررسید به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد. بنابراین در صورتیکه صاحب کسب و کاری هستید و تمایل دارید با هزینه و بودجه بسیار کم، تقویم یا سررسید اختصاصی چاپ کنید، توصیه ما این است که این کار را با تیراژ بالا و به صورت عمده انجام دهید.

تیراژ بالای چاپ سررسید و تقویم‌ها، همچنین به هرچه بهتر شناخته‌شدن برند و معرفی محصول به مخاطبان شما، آن هم با هزینه بسیار پایین کمک بزرگی خواهد کرد.

نکات مهم فروش عمده سررسید و تقویم رومیزی

 

یکی از نکات مهمی که باید در هنگام سفارش این محصولات به صورت عمده در نظر بگیرید، کیفیت این محصولات است. بنابراین از بهترین جنس کاغذ برای طراحی سررسید و تقویم رومیزی تبلیغاتی استفاده کنید. نکته بعدی، توجه به نوع سررسید است. همان‌طور که گفتیم، سررسیدها از نظر محتوای صفحات در انواع مختلف روزانه، 2 روزه، هفتگی و… قابل سفارش هستند که هریک کاربرد مخصوصی دارد. بنابراین، پیش از انتخاب نوع سررسید برای خرید عمده، باید نیاز مشتریان و کاربردی بودن این محصولات را در نظر داشته باشید.

 

خرید عمده تقویم رومیزی

خرید عمده سررسید عمومی

 

اگر به تازگی کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده‌اید، می‌توانید با قیمت بسیار مناسب و به شکل عمده، سررسیدهای عمومی را به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبین خود هدیه کنید. این محصولات در انواع و طرح‌های مختلف به شکل عمده قابل سفارش هستند و می‌توانند مزایای بسیار زیادی را برای برند و کسب و کار شما به همراه داشته باشند. بنابراین اگر در ابتدای کار، بودجه کمی برای تبلیغات در اختیار دارید، بهترین راه بازاریابی، خرید عمده سررسید عمومی است.

خرید عمده سررسید اختصاصی

 

سررسیدهای اختصاصی، از پیچیدگی طراحی بیشتری برخوردار هستند و امکان چاپ لوگو، نام برند، شعار تبلیغاتی و… را به شما خواهند داد. بنابراین در صورتیکه صاحب یک کسب و کار مطرح هستید، می‌توانید خرید عمده سررسید اختصاصی را انجام داده و با استفاده از تصاویر اختصاصی و جذاب محصولات و خدمات خود، توجه مشتریان بسیار زیادی را به سمت برند خود جلب کنید. خرید عمده سررسید می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای شما به همراه داشته باشید که یکی از آن‌ها، کاهش هزینه‌ها است.

خرید عمده تقویم رومیزی عمومی

 

تقویم‌های عمومی از نظر محتوا تنها شامل روز، ماه، سال، تعطیلات عمومی و رویداهای یک سال هستند. این محصولات همچنین یکی از روش‌های بازاریابی مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌روند. تقویم‌های عمومی در مقایسه با تقویم‌های رومیزی اختصاصی، قیمت پایین‌تری دارند و در زمان کوتاهی آماده می‌شوند. بنابراین در صورت تمایل به استفاده از این روش بازاریابی، توصیه ما خرید عمده تقویم رومیزی عمومی به صورت آماده است.

خرید عمده تقویم رومیزی اختصاصی

 

تقویم رومیزی اختصاصی مزایای بسیار زیادی همچون تنوع طراحی، امکان استفاده از رنگ سازمانی، امکان درج لوگو، اطلاعات تماس، شعار تبلیغاتی و… را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین خرید عمده تقویم رومیزی اختصاصی برای سازمان‌ها و ارگان‌ها، از اهمیت زیادی برخوردار است. به دلیل سفارشی بودن این محصولات، قیمت طراحی و چاپ و زمان تحویل این محصولات در مقایسه با تقویم رومیزی عمومی بیشتر است.

سفارش عمده تقویم رومیزی

 

سفارش عمده تقویم رومیزی، یکی از ارزان‌ترین و موثرترین روش‌های تبلیغات و بازاریابی برای برندها به شمار می‌رود. به همین دلیل، در 3 یا 4 ماه پایانی سال، بسیاری از افراد، سفارش عمده تقویم رومیزی را به شرکت‌های فعال در حوزه چاپ و طراحی می‌سپارند. در صورتیکه کسب و کار خود را به تازگی راه‌اندازی نموده‌اید و تمایل دارید از یک روش بازاریابی مقرون‌به‌صرفه برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید، می‌توانید سفارش عمده تقویم رومیزی خود را به کارشناسان ما بسپارید.

 

سفارش عمده سررسید

سفارش عمده سر رسید و سالنامه

 

یکی از خدمات ما در این مجموعه قبول سفارش عمده سر رسید و سالنامه است. در صورتیکه صاحب کسب و کار کوچک یا بزرگ هستید، همین امروز می‌توانید سررسید و سالنامه عمومی یا اختصاصی را برای معرفی بهتر برند خود به مخاطبین سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره برای خرید عمده تقویم رومیزی و سررسید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *