مجله

مزایای تقویم رومیزی تبلیغاتی

مزایای تقویم رومیزی

یکی از اولین هدایای تبلیغاتی که امروزه شرکت‌ها و برندهای مختلف از آن استفاده می‌کنند تقویم‌های رومیزی هستند. از آنجایی که این تقویم‌ها، از محبوبیت بالایی در میان افراد برخوردار هستند، بسیاری از ارگان‌ها و سازمان‌ها در ماه‌های منتهی به پایان سال، سفارشات طراحی و چاپ تقویم رومیزی را در تیراژ بالا در اختیار شرکت‌های طراحی و چاپ قرار می‌دهند. مزایای تقویم رومیزی تبلیغاتی، علاوه بر اهداف تبلیغاتی و برندینگ، بسیار زیاد است به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا این مقاله را به موضوع مزیت استفاده از تقویم‌های رومیزی تبلیغاتی اختصاص دهیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

 

استفاده از تقویم رومیزی

کاربرد تقویم رومیزی و مزایای آن

تفاوتی ندارد که صاحب چه کسب و کاری هستید و در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید، برای آنکه بتوانید در زمینه کاری موفق شوید قطعا به تبلیغات نیاز دارید. امروزه روش‌های مختلفی برای تبلیغات و برندینگ در اختیار کسب و کارها قرار دارد که می‌توانند با توجه به اهداف و بودجه‌‌ای که در اختیار دارند، از آن‎ها استفاده کنند. تقویم رومیزی، به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی شناخته می‌شود که نباید کاربرد آن را دست کم گرفت. این روش تبلیغاتی، قیمت بسیار مناسبی دارد و به معرفی هرچه بهتر برند شما به مشتریان کمک می‌کند.

احتمالا تصور می‌کنید که استفاده از تقویم‌های رومیزی، منسوخ شده و کمتر کسی علاقه به استفاده از آن‌ها دارد. باید گفت بسیاری از افراد، همچنان بر روی میز کار خود از این تقویم‌ها استفاده می‌کنند تا بتوانند از تاریخ روز، رویدادهای آن و یا قرار جلسات خود مطلع شوند. بنابراین، تقویم‌های رومیزی، می‌‌توانند یکی از بهترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات برای شما باشند. در ادامه، نگاه دقیق‌تری به کاربرد تقویم رومیزی خواهیم داشت.

برنامه‌ریزی روزانه، هفتگی و ماهانه

از آنجایی که در صفحات تقویم‌های رومیزی، یک ماه کامل به همراه روزهای تعطیل، تعطیلات رسمی و… قابل مشاهده است بنابراین با استفاده از این محصولات، به راحتی می‌توان برنامه‌‌ریزی هفتگی، روزانه و یا حتی ماهانه را انجام داد.

یادآوری قرار ملاقات و جلسات

با قرار دادن یک تقویم رومیزی روی میز کار، کاربران به سادگی می‌توانند از تاریخ روز مطلع شوند و با یک نگاه، قرار ملاقات و جلسات مهم خود را به یاد آورند. بنابراین به بیان ساده، استفاده از تقویم رومیزی نقش مهمی در برنامه‌ریزی و زمان‌بندی پروژه‌ها ایفا می‌کند.

برنامه‌ریزی سالانه

افراد به کمک یک تقویم رومیزی قادر هستند تا برنامه سالانه شرکت و یا کسب و کار خود را تعیین کنند چرا که این تقویم‌ها، تمامی اطلاعات ضروری از جمله روزهای هفته، تعطیلات، رویدادها و… را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

یادداشت اطلاعات مورد نیاز

تقویم‌های رومیزی با طراحی فضایی برای نوشتن یادداشت‌های روزانه طراحی و چاپ می‌شوند. بنابراین افراد به سادگی می‌توانند نکات و یادداشت‌های ضروری را در تقویم رومیزی خود یادداشت کرده و آن را به خاطر بسپارند.

تعیین مهلت برای انجام پروژه‌ها

تقویم‌های رومیزی یکی از بهترین و مهم‌ترین ابزارهای برنامه‌ریزی و مدیریت زمان به شمار می‌روند. بنابراین مدیران پروژه با در اختیار داشتن آن‌ها، می‌توانند از زمان‌بندی پروژه‌ها مطلع شده و مهلت نهایی برای به اتمام رسیدن آن را مشخص کنند.

همان‌طور که مشاهده کردید، مزایای تقویم‌ رومیزی بسیارند. بنابراین اگر صاحب یک کسب و کار هستید، می‌توانید این محصولات را به صورت عمده سفارش و آن را به مخاطبین خود هدیه دهید. شما عزیزان می‌توانید به منظور خرید تقویم 1403 با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

مزایای تقویم رومیزی

مزایای تقویم رومیزی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی موجود، بسیاری از برندها تمایل دارند از تقویم‌های رومیزی استفاده کنند چراکه این محصولات، مزایای بسیار زیادی را برای برندها فراهم می‌کنند. اگر تمایل دارید برند خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید و یا مشتریان بالقوه پیدا کنید کافیست تا با سفارش چاپ تقویم رومیزی عمومی یا اختصاصی، این کار را شروع کنید. در ادامه این بخش، به شما خواهیم گفت که استفاده از تقویم رومیزی تبلیغاتی چه مزایایی به همراه دارد.

تقویم رومیزی ،هدیه ی تبلیغاتی ارزان

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی در مقایسه با روش‌های بازاریابی دیگر نظیر تلویزیون، اینترنت، رادیو و…، قیمت بسیار مناسب‌تری دارد. به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت طراحی و چاپ تقویم، شما به سادگی می‌توانید آن‌ها را در تیراژ بالا سفارش داده و به کاربران خود هدیه کنید. به این ترتیب، احتمال تبدیل مخاطبین به مشتریان بالقوه به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

به علاوه اینکه اگر سرمایه اندکی برای تبلیغات در اختیار دارید، بدون نگرانی از هزینه‌ها می‌توانید تقویم رومیزی تبلیغاتی را به صورت عمده سفارش دهید. به این ترتیب، می‌توانید هزینه طراحی و چاپ را مدیریت کنید.

افزایش آگاهی از برند

امکان طراحی و چاپ تقویم رومیزی به صورت اختصاصی برای سفارش‌دهندگان وجود دارد. به این ترتیب، شما به عنوان سفارش‌دهنده می‌توانید تقویم رومیزی خود را به صورت کاملا سفارشی‌شده و منحصربه‌فرد طراحی کنید. همچنین می‌توانید عکس محصولات، خدمات و یا مجموعه خود را با بالاترین کیفیت به همراه عبارات کوتاه و جذاب در صفحات مختلف تقویم چاپ کنید. در کنار این موارد، امکان درج نام شرکت، لوگو و اطلاعات تماس آن در تمامی صفحات تقویم رومیزی وجود دارد. بنابراین شما با اهدای یک تقویم رومیزی به مخاطبین خود، به شکلی موثر می‌توانید توجه آن‌‌ها را به برند خود جلب کنید.

ملموس و کاربردی

بسیاری از مخاطبین و مشتریان تمایل به دریافت هدایایی دارند که بتوانند در زندگی روزمره خود از آن‌ها استفاده کنند. تقویم‌های رومیزی یکی از این هدایا هستند که سالانه، بسیاری از افراد انتظار دارند آن را از برندها مختلف دریافت کنند تا بتوانند برنامه‌ریزی روزانه، سالانه، هفتگی و یا قرارهای ملاقات خود را تنظیم کنند. بنابراین شما به عنوان صاحب برند، موظف هستید تقویمی را در اختیار مخاطبین خود قرار دهید که در عین زیبایی و خلاقانه بودن، کاملا کاربردی باشد. به این ترتیب، این اطمینان وجود خواهد داشت که مخاطبین شما، از تقویم رومیزی بر روی میز کار خود استفاده خواهند کرد.

در کنار این موارد، باید گفت این تقویم‌ها در محیط کار، حضور فیزیکی و ملموس دارند. بنابراین باید گفت در مقایسه با روش‌های بازاریابی دیجیتال، تبلیغات رادیو و تلویزیونی، اثرگذاری بیشتری بر روی مخاطبین خواهد داشت.

ماندگاری

با طراحی و چاپ تقویم رومیزی، برند شما به مدت یک سال در معرض دید افراد مختلفی قرار خواهد گرفت. بنابراین باید در هنگام سفارش این محصولات، حساسیت بسیار زیادی به خرج دهید. هرچند که باید برای طراحی و چاپ این محصولات هزینه بپردازید اما مطمئن باشید که مزایایی که با استفاده از تقویم رومیزی برای برند شما فراهم می‌شود بسیار بیشتر از این هزینه است.

تبدیل مخاطبین به مشتریان وفادار

هدایای تبلیغاتی، نقش بسیار موثری در تبدیل مخاطبین فعلی شما به مشتریان بالقوه و وفادار ایفا می‌کنند. شما هرساله با هدیه دادن یک تقویم رومیزی، می‌توانید در ذهن افراد ماندگار شوید و ارزش و اعتبار بیشتری به برند خود ببخشید. به این ترتیب، می‌توانید یک رابطه پایدار با مخاطبین خود ایجاد کنید و از مزایای آن در طولانی‌مدت بهره‌مند شوید.

سفارشی‌سازی

یکی از موارد قابل توجه در مورد تقویم‌های رومیزی، امکان سفارشی‌سازی این محصولات بر اساس نیاز برندها و کسب‌ و کارهای مختلف است. شما به عنوان صاحب یک مجموعه، می‌توانید با توجه به نیاز مخاطبین هدف خود، تقویم‌های رومیزی را در طرح و رنگ‌ و ابعاد متنوعی سفارش دهید. همچنین می‌توانید بر اساس بودجه خود، از کاغذ با کیفیت‌های مختلفی استفاده کنید.

امکان استفاده برای مشاغل مختلف

یکی از ابزارهای بازاریابی که تقریبا می‌توان از آن در هر کسب و کاری استفاده کرد، تقویم‌های رومیزی هستند. تفاوتی ندارد که در حوزه صنعت فعالیت می‌کنید یا آرایشی و بهداشتی. برای آنکه بتوانید توجه مخاطبین خود را جلب کنید و در ذهن آنها ماندگار شوید، قطعا به یک ابزار تبلیغاتی نظیر تقویم رومیزی نیاز دارید.

در صورتیکه تمایل به سفارش تقویم رومیزی را دارید، می‌توانید به منظور دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

آیا تقویم رومیزی می‌تواند هدیه خوبی باشد؟

 

یکی از سوالات رایج افراد این است که آیا تقویم رومیزی می‌تواند هدیه خوبی برای مخاطبین آن‌ها باشد. در پاسخ به این سوال باید گفت بله اما بهتر است با توجه به سلیقه و نیاز مخاطبین خود، بهترین تقویم را برای هدیه دادن به آن‌ها انتخاب کنید.

تقویم‌های رومیزی از نظر طرح، ابعاد و اشکال در انواع مختلفی قابل سفارش هستند. بنابراین شما می‌توانید آن‌ها را به صورت کاملا سفارشی‌شده طراحی و چاپ کنید. به این ترتیب، مخاطبین شما، متوجه ارزشی که برای آن‌ها قائل شدید، خواهند شد.

برای آن دسته از افرادی که در شرکت‌ها و دفاتر اداری مشغول به کار هستند، یک تقویم رومیزی می‌تواند بهترین هدیه باشد. از آنجایی که کار با تقویم رومیزی بسیار ساده است و تمام روزهای ماه به همراه رویدادها و تعطیلات آن در یک نگاه قابل مشاهده است، بنابراین افراد به راحتی می‌توانند برنامه‌ریزی هفتگی و روزانه خود را به کمک آن انچام دهند. همچنین شما می‌توانید بخشی را به عنوان یادداشت روزانه برای مخاطبین خود در نظر بگیرید تا بتوانند تاریخ جلسات مهم و قرار ملاقات خود را در آن یادداشت کنند.

تقویم‌های رومیزی همچنین در طرح‌های بسیار زیبا قابل طراحی و چاپ هستند بنابراین می‌توانند زیبایی بیشتری به میز کار و فضای اتاق کار ببخشند. بنابراین شما با هدیه دادن یک تقویم تبلیغاتی سفارشی به مخاطبین خود، می‌توانید لحظات بسیار خاصی را برای آن‌ها رقم بزنید.

 

چرا تقویم رومیزی برای کسب و کارها مناسب هستند؟

تقویم رومیزی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

 

با در نظر گرفتن کاربرد و مزایایی که این ابزارهای تبلیغاتی فراهم می‌کنند باید گفت هر فردی که صاحب کسب و کار است و مخاطبین بسیار زیادی دارد، باید از تقویم رومیزی، به عنوان یک هدیه تبلیغاتی عالی استفاده کند. با قرارگیری تقویم رومیزی روی میز مخاطبین، نه تنها برند شما در معرض دید این افراد قرار دارد بلکه سایر افراد نیز می‌توانند با نگاه به تقویم، با برند شما آشنا شده و اطلاعات بیشتری در مورد زمینه کار و فعالیت شما کسب کنند. بنابراین تفاوتی ندارد که صاحب کسب و کارهای کوچک و یا بزرگ هستید، در هر صورت قطعا به این ابزارهای تبلیغاتی که مزایای زیادی برای شما دارد،نیاز دارید.

قیمت تقویم رومیزی و عوامل موثر بر آن

 

یکی از رایج‌ترین سوالات سفارش‌دهندگان تقویم رومیزی تبلیغاتی این است که قیمت تقویم رومیزی چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد.

در قدم اول باید گفت تقویم‌های رومیزی در انواع مختلف پایه‌دار، زیردستی، اداری و… موجود هستند که این امر، می‌تواند یکی از عوامل موثر بر قیمت این محصولات باشد.

از دیگر عواملی که می‌تواند سبب تغییر قیمت چاپ و طراحی این تقویم‌های تبلیغاتی شود، ابعاد و اندازه این محصولات است. شما با در نظر گرفتن نیاز مخاطبین و برند خود، می‌توانید تقویم‌ها را در ابعاد کوچک، بزرگ و یا متوسط سفارش دهید.

جنس کاغذ تقویم رومیزی، عامل دیگری است که می‌تواند روی قیمت تقویم رومیزی تاثیر داشته باشد. طبیعتا استفاده از کاغذ با کیفیت بالا سبب افزایش کیفیت نهایی تقویم خواهد شد. بنابراین شما باید جنس کاغذ را مطابق با بودجه‌ای که در اختیار دارید انتخاب کنید.

از دیگر عوامل موثر بر قیمت این تقویم‌های تبلیغاتی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. آستر روی پایه تقویم
  2. تعداد صفحات
  3. پیچیدگی طراحی گرافیکی
  4. تیراژ
  5. نوع چاپ

در صورتیکه قصد سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی را دارید، می‌توانید به منظور دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما در این مجموعه، پس از نیازسنجی، سفارشات شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما همراهان گرامی قرار خواهیم داد.

سفارش تقویم رومیزی 1403

 

یکی از بهترین روش‌هایی که صاحبین کسب و کارها به منظور تبلیغات و بازاریابی برند خود در اختیار دارند، تقویم‌های رومیزی تبلیغاتی هستند. این محصولات، علاوه بر اینکه کاربردی هستند می‌توانند مزایای زیادی را برای برندها به همراه داشته باشند. بنابراین توصیه ما این است که در ماه‌های منتهی به پایان سال، این تقویم‌های رومیزی تبلیغاتی را در تیراژ بالا سفارش داده و آن‌ها را به مخاطبین خود هدیه کنید. در نظر داشته باشید که برای اثرگذاری بیشتر تقویم رومیزی، از متون جذاب و تصاویر با کیفیت استفاده کنید. همچنین اگر قصد دارید این محصولات را با هدف بازاریابی و برندینگ توزیع کنید، چاپ لوگو، نام برند و اطلاعات تماس خود را فراموش نکنید.

مجموعه ما به عنوان یکی از مراکز معتبر چاپ و طراحی انواع تقویم رومیزی، سررسید، سالنامه و… آماده قبول سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی برای ارگان‌ها و سازمان‌ها است. در صورت تمایل به دریافت مشاوره، اطلاع از قیمت و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *