مجله

سررسید اروپایی چیست؟ چاپ انواع سررسید اروپایی 1403

سررسید اروپایی چیست

سررسید اروپایی چیست؟ سررسید اروپایی همان سررسید معمولی است که ابعاد متفاوتی نسب به سر رسید ایرانی دارد. چاپ سررسید اروپایی در ایران با ابعاد 13*22 سانتی متری به انجام می رسد. به طور کلی، سر رسید به عنوان یک دفتر مهم جهت یادآوری روز، ماه، سال و روز های مهم سال بوده و می توان برای یادداشت های روزانه و برنامه ریزی های مختلف از آن استفاده کرد. در صورتی که قصد خرید و تهیه سررسید یا سالنامه اروپایی را دارید، حتما این محتوا از سانی چاپ را تا انتها مطالعه کرده و همراه ما باشید.

سررسید اروپایی چیست؟

همانطور که گفته شد، سررسید یا همان سالنامه، کتابچه یا دفتری است که در آن، اطلاعات روزهای یک سال درج شده و می تواند علاوه بر تقویم به عنوان دفتری برای یادداشت برنامه های سالانه، مورد استفاده قرار گیرد. سررسید در انواع مختلفی به چاپ و تولید می رسد که سررسید اروپایی نیز یکی از این مدل ها است. اگر نمی دانید که سررسید اروپایی چیست؟ باید بگوییم که سررسید اروپایی، دقیقا همان ویژگی یک سالنامه استاندارد و معمولی را دارد با این تفاوت که در ابعاد مورد تایید اروپایی به تولید می رسد. البته سررسید اروپایی در ایران در ابعاد 13 در 22 سانتی متر، چاپ می شود. در سررسید اروپایی تولید شده در ایران، در کنار تاریخ و تقویم میلادی از تقویم شمسی نیز استفاده شده است. نوع کاغذ سررسید اروپایی نیز از نوع تحریر 70 گرم کرم رنگ می باشد که دارای طراحی به صورت دو رنگ است.

سررسید اروپایی چیست؟

سالنامه اروپایی چه مزایایی دارد؟

استفاده از سالنامه اروپایی، مزیت های بسیاری داشته و می تواند به هدفمند تر شدن زندگی شما کمک کند. در واقع شما با در اختیار داشتن دفتری که روز های سال و اطلاعات مربوط به آنها، می توانید برنامه روزانه خود در طی یک سال را درون آن دفتر، یادداشت کنید و زندگی و اهداف خود را طبق برنامه ریزی دقیق، پیش ببرید. علاوه بر آن، سالنامه و یا سررسید اروپایی به دلیل سایز و ابعاد جمع و جوری که دارد، بسیار خوش دست بوده و به راحتی قابلیت حمل و نقل را داشته و می توانید آن را درون کیف خود بگذارید و در طی روز با خود به همراه داشته باشید.

چاپ سررسید اروپایی در ایران

همانطور که گفته شد، در چاپ سررسید اروپایی از کاغذ تحریر 70 گرم کرم رنگ استفاده می شود که با طراحی های جذاب رنگی که در نمایش روز شمار دارد، جذابیت سررسید را دوچندان می کند. به طور کلی، سررسید اروپایی، ظاهری بسیار مدرن و مینیمال داشته و به همین دلیل در چاپ کاغذ بدرقه آن نیز از کاغذهای رنگی فانتزی استفاده می شود. جلد سررسید اروپایی نیز دارای رنگ بندی های بسیار متنوع و جذاب بوده و اصولا جلد سالنامه با کاغذ بدرقه، در یک تم رنگی هماهنگ و ست انتخاب می شوند تا جذابیت بصری بیشتری ارائه دهند.

ابعاد سررسید اروپایی چقدر است؟

در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره کردیم که تنها تفاوت سررسید معمولی با سررسید اروپایی در ابعاد آنها است. سررسید اروپایی طبق استاندارد اروپا به تولید می رسد. سالنامه اروپایی که در ایران چاپ می شود نیز، دارای ابعاد 13*22 سانتی متری می باشد. ابعاد سررسید اروپایی بسیار استاندارد بوده و میتوان آن را به راحتی در دست داشت و همراه خود به همه جا حمل کرد. همچنین داخل کیف هایی با ابعاد و سایز های مختلف نیز، قرار می گیرد.

ابعاد سررسید اروپایی چقدر است؟

قیمت سررسید اروپایی در سال 1403 چقدر است؟

قیمت سررسید اروپایی تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می شود و میزان قیمت آن به خواسته و هدف شما بستگی دارد. سررسید، دارای انواع متفاوتی بوده ک هر یک از آنها از قیمت متفاوتی هم برخوردار هستند. همچنین، جنس جلد سررسید، کاغذ مورد استفاده و غیره نیز در قیمت گذاری سالنامه اروپایی، تاثیر گذار است. جدای از آن، شما می توانید متناسب با برند شرکت و یا مجموعه خود، سفارش چاپ اختصاصی سررسید همراه با یک لوگو و تم اختصاصی را دهید. در این شرایط، جنس و رنگ کاغذ سررسید و کاغذ بدرقه، جنس جلد سالنامه و نوع سررسید و دیگر موارد، طبق سلیقه شما انتخاب خواهد شد و قیمت نهایی نیز بر همین اساس، تعیین می شود.

راهنمای خرید سررسید اروپایی

شما می توانید سررسید اروپایی را تنها برای مصرف شخصی و یادداشت برنامه روزانه خود، استفاده کنید. هم می توانید از این سالنامه، جهت کسب و کار خود بهره مند شوید. با این حال در هر دو مورد نیز باید قبل از خرید سررسید اروپایی به یک سری نکات، دقت داشته باشید تا بهترین سررسید اروپایی را خریداری نمایید.

  • قبل از هر چیز، یک مرکز معتبر جهت چاپ انواع سررسید را انتخاب کنید که بهترین سررسید اروپایی را طراحی و چاپ می کند.
  • اگر برای کسب و کار و شرکت خود، قصد سفارش و خرید سالنامه اروپایی را دارید، بهتر است که این سررسید را به طور اختصاصی به یک مرکز چاپ سررسید معتبر، سفارش دهید. در این صورت، سررسید با توجه به سلیقه و دلخواه شما تولید می شود.
  • در انتخاب رنگ و جنس جلد سررسید، حتما دقت به خرج دهید. در تولید سررسید از انواع جلد همچون چرمی، جیر، چرم مصنوعی، ترمو، سلفونی و غیره استفاده می شود. شما باید بهترین نوع جلد را انتخاب کنید تا دوام بالایی داشته باشد.
  • اصولا برای صحافی فنر از دو مدل ته دوخت و فنر استفاده می شود. شما می توانید با توجه به دلخواه خود، یکی از این دو مدل را انتخاب کنید. البته مدل ته دوخت، استقبال بیشتری داشته و بیشتر سررسید را به این مدل صحافی می شوند. چرا که جذابیت و زیبایی بیشتری دارد.

چاپ جدیدترین مدل سررسید اروپایی ۱۴۰۳در سانی چاپ

سانی چاپ، بهترین مرکز چاپ و طراحی بوده که بهترین سررسید به ویژه جدیدترین سررسید اروپایی ۱۴۰۳ را در انواع مختلف به چاپ می رساند. این مرکز، امکان چاپ اختصاصی سررسید اروپایی را دارد و شما می تواند سررسید سفارشی خود را همراه با لوگوی مخصوص به مرکز ما سفارش دهید تا با بهترین کیفیت، طراحی و چاپ شود.

چاپ جدیدترین مدل سررسید اروپایی ۱۴۰۳در سانی چاپ

جمع بندی
در این محتوا، دانستید که سررسید اروپایی چیست و چه مشخصاتی دارد. این سررسید به دلیل خوش دست بودن و ابعاد استاندارد خود، بسیار کاربردی است و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر جهت سفارش چاپ و یا خرید سررسید اروپایی با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول شما

آیا می توان لوگوی اختصاصی در سررسید اروپایی چاپ کرد؟
بله! امکان چاپ سررسید اروپایی با لوگوی اختصاصی وجود دارد. می توانید برای این کار به سانی چاپ مراجعه کنید.

آیا می توان ابعاد سررسید اروپایی را تغییر داد؟
در مرکز سانی چاپ، شما می تواند سررسید اروپایی مورد نظر خود را در ابعاد دلخواه خود سفارش دهید تا تولید شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *