مجله

تفاوت تقویم رومیزی عمومی و اختصاصی

تفاوت تقویم رومیزی عمومی و اختصاصی

اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی موثر اما ارزان‌قیمت هستید، پیشنهاد می‌کنیم از تقویم‌های رومیزی تبلیغاتی استفاده کنید. این محصولات، می‌توانند بر روی میز کار مخاطبین شما قرار بگیرند و در طول یک سال، به تبلیغات و معرفی هرچه بهتر برند شما کمک کنند. تقویم‌های رومیزی به دلیل مزایایی از جمله تنوع طراحی، قیمت اقتصادی و… به یکی از هدایای تبلیغاتی محبوب برای کسب و کارها تبدیل شده‌اند. این محصولات در انواع تقویم رومیزی اختصاصی و عمومی قابل سفارش هستند. اگر قصد دارید با تفاوت این دو تقویم و ویژگی‌های هریک از آن‌ها آشنا شوید، توصیه می‌کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

تقویم رومیزی عمومی چیست؟

چاپ تقویم رومیزی، از نظر طراحی، بسیار ساده است و معمولا تعداد برگ‌های مشخصی دارد. در طراحی این محصولات از تصاویر طبیعت، گل و یا اماکن دیدنی استفاده می‌شود و محتوای آن‌ها شامل روزهای هفته، ماه و سال به همراه تعطیلات رسمی و رویدادهای مختلف است. تقویم‌های رومیزی معمولا در تیراژ بسیار بالا چاپ و طراحی می‌شوند و به دلیل زمان تحویل فوری و قیمت بسیار مناسب، مورد توجه بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته‌اند. نکته قابل توجه آن است که امکان ایجاد تغییرات در هیچ‌یک از بخش‌های تقویم رومیزی عمومی را ندارید و نمی‌توانید از متون یا تصاویر خاص مرتبط با برند خود استفاده کنید.

تقویم رومیزی عمومی

تقویم رومیزی اختصاصی چیست؟

تقویم‌های رومیزی اختصاصی، یکی از محبوب‌ترین ابزارهایی هستند که برندها از آن به منظور بازاریابی و تبلیغات برند خود استفاده می‌کنند. این تقویم‌ها به صورت کاملا اختصاصی و منحصربه‌فرد طراحی می‌شوند. تقویم‌های رومیزی اختصاصی، به صاحبین برندها این امکان را می‌دهند که از تصاویر محصولات پرفروش، خدمات یا شرکت خود استفاده کنند تا به این ترتیب، مخاطبین هدف در طول سال، بتوانند آن‌ها را مشاهده کنند. خبر خوب این است که انتخاب رنگ سازمانی، ابعاد، روش چاپ و… کاملا طبق سلیقه مشتریان انجام می‌گیرد. در مقایسه با تقویم رومیزی عمومی، چاپ و طراحی تقویم‌های رومیزی اختصاصی زمان‌بر است بنابراین اگر قصد دارید برای مخاطبین خود، تقویم‌های اختصاصی طراحی کنید بهتر است این کار را حداکثر در 3 ماه پایانی انتهای سال انجام دهید.

تفاوت تقویم رومیزی عمومی و اختصاصی

تقویم رومیزی عمومی و اختصاصی چه تفاوت‌هایی دارند؟

تقویم‌های رومیزی از هر نوعی که باشند، یک روش تبلیغاتی بسیار موثر و در عین حال ارزان‌قیمت به شمار می‌روند. این محصولات در انواع اختصاصی و عمومی قابل طراحی و چاپ هستند. این دو محصول از برخی جهات تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند که در این بخش، قصد داریم آن‌ها را بررسی کنیم.

اولین تفاوت تقویم‌های رومیزی اختصاصی و عمومی، تیراژ قابل سفارش این محصولات است. تقویم رومیزی اختصاصی با حداقل تعداد 500 عدد و تقویم رومیزی عمومی با حداقل تعداد 50 عدد قابل سفارش است. به علاوه اینکه در تقویم اختصاصی امکان انتخاب رنگ مطابق با سلیقه سفارش‌دهنده وجود دارد. همچنین سفارش‌دهندگان می‌توانند طرح‌های مورد نظر برای صفحات تقویم اختصاصی را در هر 13 صفحه چاپ کنند. یکی از امکاناتی که در تقویم‌های اختصاصی در اختیار شما قرار دارد، آن است که می‌توانید تعداد صفحات را مطابق با نیاز، سلیقه و بودجه خود افزایش دهید این در حالی است که در چاپ تقویم رومیزی عومی امکان ایجاد هیچگونه تغییر در ابعاد، طراحی، رنگ و یا جنس تقویم وجود ندارد. این تقویم‌ها، با طرح‌های آماده قابل سفارش هستند و شما می‌توانید آن‌ها را بهترین قیمت برای برند خود سفارش دهید.

تفاوت قیمت تقویم رومیزی عمومی و اختصاصی

قیمت تقویم رومیزی اختصاصی بیشتر است یا عمومی؟

تقویم‌های رومیزی اختصاصی و عمومی هر دو از روش‌های تبلیغاتی بسیار موثر هستند و کاربردهای خاص خود را دارند. یکی از سوالات رایج سفارش‌دهندگان در مورد این محصولات، مربوط به قیمت تقویم‌هاست. بسیاری از افراد تمایل دارند بدانند که قیمت تقویم رومیزی اختصاصی بیشتر است یا عمومی؟

تقویم‌های اختصاصی به دلیل طراحی شخصی‌سازی شده و اختصاصی برای یک شرکت، سازمان یا برند خاص، معمولاً قیمت بالایی دارند. این تقویم‌ها حاوی تصاویر، لوگو و پیام‌هایی هستند که با سازمان یا برند تجاری مرتبط است. علاوه بر این، تقویم‌های اختصاصی معمولاً با تعداد محدود طراحی و چاپ می‌شوند.

در مقابل، تقویم‌های عمومی به دلیل چاپ در تیراژ بالا، قیمت پایین‌تری دارند. این محصولات همچین فاقد طراحی شخصی‌سازی شده هستند به همین دلیل، زمان تحویل آن‌ها نیز در مقابل تقویم‌‌های اختصاصی، کوتاه‌تر است. این تقویم‌ها حاوی تصاویر و محتوای کلی هستند و امکان استفاده از آن‌‌ها در محیط‌های مختلف نظیر اداری، آموزشی و… وجود دارد.

انتخاب این تقویم‌ها کاملا به نیازها و اهداف سفارش‌دهندگان بستگی دارد. اگر قصد دارید از تقویم‌های رومیزی برای بازاریابی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید، توصیه می‌کنیم به سراغ تقویم‌های اختصاصی بروید. اما اگر تنها به یک تقویم ساده به منظور برنامه‌ریزی فعالیت‌های خود نیاز دارید، تقویم عمومی انتخاب مناسب‌تری برای شما خواهد بود.

بهتر است در هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب یکی از این تقویم‌های رومیزی، در ابتدا تصمیم بگیرید کدامیک می‌توانند نیازهای شما را برآورده ‌کنند. اگر همچنان برای انتخاب بهترین تقویم رومیزی مردد هستید توصیه می‌کنیم به منظور دریافت مشاوره، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

کلام آخر

بسیاری از کسب و کارها و برندهای تجاری، در روزهای پایانی سال، تمایل دارند از تقویم‌های رومیزی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنند. این تقویم‌های رومیزی که در انواع اختصاصی و عمومی موجود هستند، از جمله روش‌های بازاریابی موثر و کم‌هزینه به شمار می‌روند و هریک دارای ویژگی‌های خاص هستند. در این مقاله، ما در مورد تفاوت تقویم رومیزی عمومی و تقویم رومیزی اختصاصی صحبت کردیم. در پایان این مقاله، توصیه می‌کنیم در صورتیکه شما نیز صاحب یک کسب و کار کوچک و یا بزرگ هستید، همین امروز برای سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی خود، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *