مجله

بهترین زمان سفارش سررسید وتقویم رومیزی

بهترین زمان سفارش سررسید و تقویم رومیزی

یکی از فعالیت‌هایی که سازمان‌ها و شرکت‌ها در پایان سال اهمیت ویژه‌ای برای آن قائل هستند، توزیع هدایای تبلیغاتی از جمله تقویم رومیزی و سررسید است. این هدایای تبلیغاتی برای آنکه در زمان درست به دست مخاطبین برسند باید در زمان مناسبی طراحی و چاپ شوند. در ادامه این مقاله، در مورد انتخاب بهترین زمان برای سفارش سررسید و تقویم رومیزی صحبت خواهیم کرد پس همراه ما باشید.

هدف از سفارش تقویم یا سررسید

شرکت‌ها و سازمان‌ها برای برقراری یک ارتباط پایدار با مشتریان خود، از چاپ سررسید و چاپ تقویم رومیزی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

به علاوه اینکه، استفاده از این محصولات، که حاوی لوگو، نام شرکت و اطلاعات تماس هستند، سبب می‌شود تا مشتریان، بتوانند به برند شما اعتماد کرده و ارزش و اعتبار بیشتری برای آن قائل شوند.

هف از سفارش تقویم یا سررسید

فواید و مزایای سفارش به موقع سررسید و تقویم رومیزی

 

در سفارش سررسید و تقویم‌های رومیزی، نباید اهمیت انتخاب زمان مناسب را نادیده گرفت. در این بخش، به شما خواهیم گفت که چرا باید سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان ثبت کنید.

سفارش زودهنگام به شما امکان می‌دهد تا دست شما برای انتخاب طرح‌ها و الگوهای متنوع‌تر برای تقویم باز باشد. از آنجایی که شرکت‌های چاپ و طراحی تقویم و سررسید معمولاً برای سال نو، طرح‌های جدیدی را آماده می‌کنند بنابراین اگر سفارش خود را زودتر ثبت کنید، می‌توانید طرح‌های منحصربه‌فردی را انتخاب کنید.

با سفارش تقویم و سررسید در زمان مناسب، احتمال دریافت تخفیف ویژه افزایش می‌یابد. شرکت‌های چاپ و طراحی معمولا در ماه‌های پایانی سال برای مشتریانی که سفارش خود را زودتر ثبت می‌کنند، تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر می‌گیرند.

سفارش چاپ تقویم و سررسید در زمان مناسب، احتمال تحویل به موقع این محصولات را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. با توجه به افزایش تقاضا برای تقویم و سررسید در اواخر سال، ثبت دیرتر سفارشات ممکن است باعث تأخیر در تحویل شود.

اگر سفارشات خود را در زمان مناسب ثبت کنید، فرصت کافی دارید تا در صورت بروز هر گونه مشکل در سفارش یا پرداخت، طراحی و چاپ و… بتوانید به موقع آن را رفع کنید. بنابراین نباید اهمیت زمان مناسب سفارش سررسید و تقویم را نادیده بگیرید.

اهمیت زمان مناسب سفارش سررسید و تقویم

 

انتخاب زمان مناسب برای سفارش سررسید و تقویم‌های تبلیغاتی امری مهم است چراکه اگر در زمان درست به دست مخاطبین برسند می‌توانند به سازماندهی و برنامه‌ریزی زندگی روزمره افراد کمک ‌کنند.

سررسید و تقویم‌های رومیزی، حاوی روزها، هفته‌ها و ماه‌های سال، به همراه رویدادها و تعطیلات آن هستند. با سفارش یکی از این محصولات در زمان مناسب، می‌توانید به مخاطبین کمک کنید تا برنامه‌ها، جلسات و قرارهای ملاقات، تعطیلات و مرخصی و وظایف خود را بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی و از زمان خود به بهترین نحو استفاده کنند.

این تقویم‌ها و سررسیدها اغلب دارای فضاهایی برای یادداشت کارها و وظایف روزمره هستند. با سفارش در زمان مناسب، مخاطبین شما می‌توانند به بهترین شکل، وظایف خود را به یاد بیاورند.

با داشتن یک تقویم رومیزی یا سررسید، افراد می‌توانند زمان خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرده و بهره‌وری خود را افزایش دهند. به این ترتیب قادر هستند تا وظایف خود را به شکل موثرتری انجام دهند.

انتخاب زمان مناسب برای سفارش‌دهندگان نیز از بسیاری از جهات حائز اهمیت است که به طور خلاصه شامل موارد زیر هستند:

  1. اثربخشی بیشتر بر روی مخاطبین
  2. کیفیت بالا
  3. مدیریت بودجه
  4. در اختیار داشتن طرح‌های متنوع
  5. داشتن زمان کافی برای پرداختن به جزئیات سفارش
  6. تحویل به موقع

بهترین زمان سفارش سررسید و تقویم رومیزی

بهترین زمان سفارش سررسید و تقویم رومیزی تعداد بالا

 

تا به این بخش از مقاله، با فواید سفارش به موقع سررسید و تقویم رومیزی و اهمیت سفارش در زمان مناسب آشنا شدید. یکی از سوالات رایج بسیاری از سفارش‌دهندگان آن است که بهترین زمان سفارش سررسید و تقویم رومیزی تعداد بالا چه زمانی است. هرچند که پاسخ این سوال، به نیاز مخاطب و سفارش‌دهنده بستگی دارد اما زمان‌های زیر می‌توانند بهترین و مناسب‌ترین زمان برای ثبت سفارش در تیراژ بالا باشند:

  1. ماه دی و بهمن
  2. آغاز سال جدید
  3. ابتدای فصل جدید
  4. برنامه‌ریزی تعطیلات و سفر

به این ترتیب، با انتخاب زمان مناسب برای ثبت سفارشات خود در تیراژ بالا، می‌توانید شیوه برنامه‌ریزی خود را بهبود بخشید و مدیریت زمان را به شکل قابل توجهی انجام دهید.

 

چه ماه هایی برای سفارش تقویم و سالنامه بهتر هستند؟

چه ماه هایی از سال برای سفارش تقویم و سررسید جزئی مناسب تر است؟

برخی از ماه‌های سال هستند که می‌توانند زمان مناسبی برای ثبت سفارش تقویم و سررسید به شمار روند که در این بخش نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.

فروردین و اردیبهشت

شروع سال جدید می‌تواند زمان بسیار مناسبی برای برنامه‌ریزی برای سال پیش‌ رو باشد. بنابراین در دو ماه ابتدایی سال، شما می‌توانید از سررسیدها و تقویم‌های رومیزی استفاده کنید و اهداف سال جدید و برنامه‌ریزی‌های خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

مرداد و شهریور

دو ماه انتهایی فصل تابستان، برای بسیاری از افراد می‌تواند زمان مناسبی برای یادداشت اهداف جدید و برنامه‌ریزی دقیق باشد. بنابراین ماه‌های مرداد و شهریور، می‌توانند برای سفارش تقویم و سررسید، مناسب باشند.

بهمن و اسفند

ماه‌های پایانی سال، زمان مناسبی برای برنامه‌ریزی پایان سال محسوب می‌شوند. در صورتیکه سفارش تقویم و سررسید خود را در این ماه‌ها ثبت کنید، می‌توانید برای سال جدید، به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی کنید.

نکته قابل توجه آن است که بهترین زمان برای سفارش سررسید و تقویم، وابسته به نیازها و اهداف اشخاص است. تنها باید در نظر داشته باشید تا به منظور انجام هرچه بهتر برنامه‌ریزی‌های شخصی خود، باید سفارشات خود را در زمان مناسب انجام دهید.

کلام آخر

در این مقاله در مورد انتخاب بهترین زمان برای سفارش سررسید و تقویم رومیزی و فواید آن صحبت کردیم. همان‌طور که گفتیم، بهترین زمان برای سفارش این محصولات، ماه‌های پایانی سال است ازاین‌رو، در صورتیکه صاحب کسب و کار هستید می‌توانید در ماه‌های دی و بهمن، سفارشات خود را در تیراژ بالا و یا به صورت جزئی ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *