مجله

ساک دستی تبلیغاتی یا شاپینگ بگ چیست؟

مزایای ساک دستی

ساک دستی ها یا در اصطلاح شاپینگ بگ‌ها، در انواع افقی و عمودی طراحی و چاپ می‌شوند و فروشگاه‌ها و صاحبین مغازه‌ها می‌توانند با اهداف تبلیغاتی و معرفی بهتر برند خود، از این کیسه‌های خرید استفاده کنند. این کیسه‌ها تنها از یک قسمت باز هستند و از جنس مقوا و کاغذ تولید می‌شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید چرا که قصد داریم بیشتر در مورد شاپینگ بگ‌ها صحبت کنیم.

ساک دستی و کاربرد ساک دستی تبلیغاتی

 

در دنیای پررقابت امروز، برندها و کسب و کارها با هیچ محدودیتی برای تبلیغات و استفاده از روش‌های بازاریابی متنوع‌ روبه‌رو نیستند بنابراین به راحتی می‌توانند از انواع اقلام تبلیغاتی مانند تیزر، کاتالوگ، لیبل و چاپ ساک دستی استفاده کنند. یکی از رایج‌ترین روش‌های تبلیغاتی، استفاده از ساک‌های دستی یا همان شاپینگ ‌بگ است.  ساک دستی یا شاپینگ ‌بگ، وسیله‌ای ساده اما پرکاربرد برای حمل اقلام خرید مشتریان است که در ابعاد و انواع مختلف تولید می‌شوند.

به عنوان یک ابزار تبلیغاتی باید گفت ساک‌های دستی یا همان شاپینگ‌بگ‌ها کاربردهای متنوعی دارند و می‌توانند برای معرفی برند شما، به عنوان یک بنر تبلیغاتی متحرک مورد استفاده قرار گیرند. رایج‌ترین کاربردهای ساک‌های دستی را می‌توان موارد زیر دانست:

  1. قابل استفاده برای توزیع هدایای تبلیغاتی

  2. بسته‌بندی اقلام فروشگاهی

  3. عرضه محصولات تبلیغاتی در کنگره‌ها یا نمایشگاه‌ها

مزایای ساک دستی

 

انواع ساک دستی یا شاپینگ بگ

 

در بخش قبل، شما را با شاپینگ بگ‌ها و برخی از رایج‌ترین کاربردهای آن آشنا کردیم. همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، این محصولات از نظر ابعاد، جنس و شکل ظاهری، بسیار متنوع هستند. بنابراین چنانچه تمایل دارید برای کسب و کار یکی از این اقلام تبلیغاتی را سفارش دهید پیش از هرچیزی با انواع این ساک‌های دستی آشنا شوید.

ساک دستی برزنتی

ساک های دستی برزنتی بسیار مقاوم، پرکاربرد و با دوام هستند. ازاین‌رو، افراد می‌توانند به راحتی آن‌ها را شسته و به مدت طولانی از آن‌ها استفاده کنند. علاوه بر این، ساک‌های دستی به دلیل ابعاد مناسبی که دارند، به راحتی قابل حمل و استفاده هستند. اگر برای شما اهمیت دارد که شاپینگ بگ ضد آب باشد و رطوبت را به خود جذب نکند، بهتر است به سراغ این ساک‌های دستی بروید.

ساک دستی پارچه ای

یکی دیگر از انواع ساک های دستی، ساک‌های دستی پارچه ای هستند که از پارچه سوزنی برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود. این محصولات به دلیل تنوع رنگی و استحکام بالا، بسیار پرطرفدار هستند و به سادگی می‌توان از آن‌ها برای حمل کالاهای مختلف استفاده کرد.

بر روی این نوع ساک‌ها، امکان چاپ به صورت دو رنگ و تک‌رنگ وجود دارد. همچنین می‌توان طرح‌های مختلف را در قسمت پشت یا روی ساک چاپ نمود. همانند شاپینگ بگ برزنی، این ساک‌ها نیز در برابر رطوبت مقاوم هستند و رطوبت را به خود جذب نمی‌کنند.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی بهترین گزینه برای بسته‌بندی اقلام سبک لوازم آرایشی و بهداشتی یا کتاب و مجله به شمار می‌رود. علاوه بر این، ساک‌های کاغذی به راحتی قابل بازیافت بوده و دوستدار محیط زیست محسوب می‌شوند.

ساک دستی ایندربورد

ساک‌های دستی ایندربورد یکی از انواع محبوب و پرطرفدار ساک های دستی بوده و به دلیل جنس خاص خود، بسیار مقاوم و با دوام هستند. به همین دلیل، بهترین گزینه برای حمل اجناس و وسایل سنگین به شمار می‌روند. از نظر زیبایی و طراحی، باید گفت این ساک‌ها در انواع و مدل های متنوعی موجود هستند و امکان انجام یووی موضعی و طلاکوب نیز بر روی آن وجود دارد.

ساک دستی کرافت

ساک دستی کرافت یکی از انواع ساک‌های کاغذی است که از جنس کرافت تهیه می‌شود. از جمله ویژگی‌های مهم این نوع از ساک‌های دستی را باید مقاومت و دوام بالا، وزن سبک، قیمت مناسب و تنوع بالای طرح و رنگ آن‌ها دانست.

ساک دستی گلاسه

ساک دستی گلاسه از جمله ساک‌هایی است که عمدتا به منظور بسته‌بندی و حمل اجناس ظریف، لوکس و سبک مانند جواهرات، عطر و ادکلن، ظروف تزئینی و شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از ساک‌های دستی طراحی زیبا و جذابی دارند و در تولید آن‌ها از مواد با کیفیت بالا استفاده می‌شود.

ساک دستی کتان

این نوع از شاپینگ بگ های در مقایسه با ساک دستی برزنیتی، نازک‌تر بوده و از مقاومت پایین‌تری برخوردار هستند. با این حال، یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین ساک‌های دستی برای حمل کالاهای مختلف محسوب می‌شوند.

تا به این بخش از مقاله شما را با انواع ساک‌های دستی آشنا کردیم، در صورتیکه تمایل دارید ساک دستی اختصاصی خود را سفارش دهید، توصیه می‌کنیم همین حالا به منظور دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

انواع ساک دستی یا شاپینگ بگ

بند ساک دستی

 

یکی از مهم‌‌ترین بخش‌های تشکیل‌دهنده ساک‌های دستی، قسمت بند یا دسته این محصولات است. دسته ساک در جنس‌های مختلف تولید می‌شوند و عمدتا یکی از انواع زیر هستند:

  1. مقوایی: تولیدشده از جنس کاغذ کرافت، مناسب برای حمل اقلام سبک
  2. کنفی: محبوب و شکیل
  3. معمولی: تولیدشده در رنگ‌های سفید و سیاه، طراحی ساده و کم‌هزینه
  4. تزئینی: مناسب برای بسته‌بندی اقلام لوکس

ساک دستی آماده، بهترین ابزار تبلیغاتی

 

شاپینگ بگ آماده، از جمله ابزارهای تبلیغاتی به شمار می‌رود که برای کسب و کارهای نوپا و خرد بسیار مناسب است. اگر شما نیز تازه‌کار هستید و نیازی به تعداد زیاد ساک دستی ندارید، می‌توانید ساک‌های آماده را به تعداد اندک سفارش دهید. این ساک‌ها ارزان‌قیمت‌تر از سایر مدل‌ها هستند و در مدت زمان بسیار کوتاهی به شما تحویل داده می‌شوند. شما به راحتی می‌توانید لوگوی برند خود را به صورت طلاکوب و یا لیبل، روی این ساک‌ها حک کنید.

هرچند که استفاده از ساک‌های دستی تبلیغاتی خاص با لوگوی کسب‌وکار برای معرفی هرچه‌ بهتر برند ضروری است اما استفاده از ساک‌های آماده نیز می‌تواند برای شروع فعالیت کسب‌وکارهای کوچک گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و موثر باشد.

دسته ساک دستی آماده

مزایای تبلیغات با ساک دستی

 

یکی از روش‌های تبلیغاتی بسیار موثر که می‌توان از آن برای معرفی برند به مخاطبین استفاده کرد، ساک‌های دستی هستند. این محصولات، در انواع مختلف موجود هستند و امکان درج لوگو، شعار تبلیغاتی و نام برند تجاری را در اختیار شما قرار می‌دهند. بنابراین استفاده از این محصولات، دارای مزایای بسیار زیادی است که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. مخاطبان می‌توانند برند شما را به راحتی به خاطر بیاورند.
  2. شاپینگ بگ های تبلیغاتی از دوام بالایی برخوردار هستند بنابراین امکان استفاده از آن‌ها به مدت طولانی وجود دارد.
  3. در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی، هزینه نسبتا پایین‌تر و صرفه اقتصادی بسیار زیادی دارند.
  4. در نقش یک بنر تبلیغاتی متحرک عمل می‌کنند بنابراین برند در زمان کوتاهی، به مخاطبین بیشتری معرفی خواهد شد.

معایب شاپینگ بگ

در کنار مزایای بسیار زیادی که این ابزارهای تبلیغاتی دارند، برخی معایب نیز وجود دارند که در این بخش به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. محدودیت در اندازه و فضای تبلیغاتی
  2. عدم امکان کنترل کامل بر مخاطب
  3. عدم توجه یا بی‌تفاوتی برخی مخاطبان
  4. وسیع نبودن محدوده تبلیغات
  5. سلیقه‌ای بودن استفاده از ساک دستی

چرا باید از ساک دستی استفاده کنیم؟

 

هنگام استفاده از شاپینگ بگ به عنوان ابزار تبلیغاتی باید سلیقه، حساسیت و خلاقیت بسیار زیادی به خرج دهید. اگر قصد معرفی و تثبیت برند خود در ذهن مخاطب را دارید، ضروری است تا محصول یا هدایای تبلیغاتی برند خود را به نحوی شکیل درون شاپینگ بگ قرار دهید و آن را با احترام به مخاطبین اهدا کنید. این کار علاوه بر اینکه سبب ماندگاری موثر برند شما در ذهن مخاطب می‌گردد، به مخاطبین این پیام را منتقل می‌کند که ارزش و احترام ویژه‌ای برای آن‌ها قائل هستید.

چرا باید از ساکدستی استفاده کنیم؟

قیمت چاپ ساک دستی

یکی از سوالات رایج بسیاری از افرادی که قصد چاپ ساک دستی و چاپ لوگو روی شاپینگ بگ را دارند آن است که قیمت چاپ ساک دستی چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد. در پاسخ به این سوال باید گفت ابعاد، رنگ ساک، جنس و کیفیت مواد اولیه، از جمله فاکتورهای مهم در تعیین قیمت چاپ این محصولات هستند. در کنار این موارد، نوع و روش چاپ، تعداد مورد نیاز، روکش و میزان استحام شاپینگ بگ نیز از جمله مواردی هستند که می‌توانند سبب کاهش و افزایش قیمت نهایی چاپ شوند.

مجموعه ما با همکاری طراحان مجرب و ماهر و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن چاپ و طراحی، آماده ارائه خدمات چاپ لوگو روی شاپینگ بگ و چاپ انواع شاپینگ بگ به شما همراهان گرامی است. شما عزیزان می‌توانید به منظور دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت چاپ شاپینگ بگ، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *